shölölölö ..

.. bloggen. Idag vare skiiit kuul. Först så gick jag t skolan med marlene. sen i skolan så skille vi fixa skåpen å allt. så gjorde vi det. sen efter skolan, så tagga vi t filippas skola saga var med också. a å vi hittade nt henne, så vi frågade fett många vilken klass dom gick i å om dom kände filippa. så vi fråga några å dom sa hon var på deras fritids. så vi gick dit, senm var vi tvunga att gå ner igen. för hon hade gått ner. men iaf, sen gick vi t grönan å vi träffade äääälsklingarna renée, claudia å sophi. så åkte vi lite. Så köpte saga ett foto, på mig, henne, renée och claudia. jag sååg helt konstig ut :s, jaghjälpte mig ååå min  hade växtvärk typ hela tiden. men dampbästisen hjälpte ig å clauudia bby, <33men sen så blev malle sur på mig. så hon gick hem med alla,å sophi stack. för hon skulle ha maatch. hoppas de gick bra för henne :), men sen så åkte ja claudia å Renée typ frittfall, fett fett mkt. men sen gick vi alla hem, a, å natasha, blääääääääääääääääääääääää !! men iaf. sen gick alla hem å nu sitter jag här. ska äta middag, kyckliiing med Riiiis :D:D <3 puss felle
älskar er Renée å claudia.... ni är bäääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0