älskar dig marlene

ja, hejsan. idag var det olympiad. Nu ska jag berätta vad olympiad är: olympiad är när det är olika lag från årkurs 0 - 5 och man tävlar i olika lag, å ja marlene å elin var italien med 0or 1or 2or 3or 4or och vi. sen tävlade vi mot estland. men man vill ju komma först av alla. men iaf, så regnade det idag. så himla jobbigt. men vi kom dit och vi hade gjort jätte jätte fina tröjor, jag gillade dom verkligen. men ja, marlene och elin frös så in i helvete så vi satt på oss tröjor sen tog ja av mig min. sen gick vi och körde lite grenar sen skulle vi käka, då började ja fryysa jätte jätte mkt. så ja satt där och möös med elin. sen så tog elin på sig sin och min, så ja hade ingen -.- sen frös ja jätte mycket. sen vare 9orna mot lärarna, så timon och vincent e var domare :P, haha. men 9orna vann visst. men lärarna e ju mkt gamlare :P. men iaf sen blev allt helt inställt plötsligt :S, så vi fick gå hem men ja och malle gick till skolan och duscha typ i 2 timmar, skiiit kul :D. men sen kom massa lärare elr 3 st, men iaf. så vi spelade monopol. malle vann såklart. ja suuger, men sen körde vi vi vattenkrig med bh och trosor :S:P. haha vi har bästa humor, men sen så måste vi fixa det, annars skulle ken bli skit sur ( vår lärare ), så vi gjorde det. sen gick vi hem och nu sitter ja här. ska äta midda  typ nu :P a mamma ropade, jag älskar dig marlene. puss felle

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahaha gumman . du skrev att Lärarna är mycket gammalare ? haha jaa det är klart men vissa är ju idrottslärare och har spelat fotboll nästan hela sitt liv haah och i sin barn ålder också haha .! det var den bästa dagen gumman du är underbar !<3

2009-07-18 @ 09:13:00
URL: http://aahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0