a, nu kan ja berätta

.. ja, det kan jag. för asså igår mådde ja kanske dåligt. så ja pallade nt.
men ja, först var det skiit skola. m, men efter skolan hade ja resurs. Skit jobbigt, sen kom Fanny och skulle va med elin. Å ja åkte t grönan. Med Natasha, å carla, ebba, ima, celina och julia var där. å natasha. sen blev ja ensam. o allting. så ja kte hem, men ja frös också, as jobbigt. sen börjar natasha hålla på å alla följde efter natasha och ja och celina. bråka fett mkt å nu e hon sur på mig. o eden också, men iaf. sen gick ja hem. å natasha kom hem t mig efter middan,  sen började vi typ bråka. a och allt är heeeelt förstört... pallar fan nt mer. livet. men nu a nu har ja ont i halen, hoppas de blir bättre imorgon. för då ska vi alla t grönan. hoppas ingen e sur på mig då... för ja pallar verkligen nt. men puss felle

Kommentarer
Postat av: Desiree Nilsson

Naaw stackars lilla puss på dig och hoppas du blir bättre

Jag vet att du älskar mig /D.

2009-06-22 @ 00:09:17
Postat av: felicia

ööh ?

2009-06-28 @ 23:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0