seriöst , pallar fan nte mer ! ..

 .. omg , ska du lämna mig nu elr ? bara för vi nte får träffas ? shiit, äre du och den där shamii ? vet nte vad jag skulle göra , om du lämnar mig . skulle det nte vara du och jag fööralltid ? , du skiter fullstndigt i mig nu . du skriker alltid åt mig & när vi snackar du snackar aldrig du har ladrig tid med mig, förut var du alltid glad . men nu ... jag fattar nte . va händer med dig ? jag saknar den gamla tjejen , som alltid var glad . skrattade alltid , fanns där alltid för mig , du kunde slösa all tid i världen för att uppmuntra mig , men nu ! asså omg , pallar fan nte . om du lämnar mig vet jag nte vad jag gör . jag dör väll , för att du nte vill ha mig mer . :'( döda mig bara ! du var verkligen mitt liv , du var och kommer alltid vara min bästevän , jag kanske har en annan bästevän . men du kommer alltid vara min allra allra allra allra allra allra bästevän och jag hopaps du förstår det , men jag finns nte i ditt hjärta längre , betyder nte mer för díg . :'( jag dör snart ! hjääälp mig , det var du som verkligen fick mig att skratta , men nu . seriöst . ska det vara såhär vet ´jag nte vad jag gör , du dissar mig alltid. du ska alltid alltid säga vänta och messa ngn annan . nu pallar jag nte livet mer , du var den perfektaste människan i mitt liv . du gjorde allt för mig och jag gjorde allt jag kunde för att du skulle stanna hos mig föralltid . men det räckte nte . jag gråter just nu, för jag tänker tbaka . när vi gjorde allt tsm , men sen ... förstörde vi det ! iaf jag , men jag ska verkliigen för allt för att det blir vi igen , jag ska verkligen försöka . förlåt om jag varit fittig mot dig , men du ska bara få veta att jag gör allt för dig och du är verkligen mitt allt som alltid kommer ha en stoor plats i mitt hjärta , jag älskar dig , du vet vem du är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0