Mamma , bio och Rhonda :D

hej människor :D , vad gör ni ? hihi . jag idah , då gick jag upp kl halv 1 :O omg , har typ aldrig vaknat så sent , iaf vad jag kmr ihåg . m , men jag och mamma vi gick t resebyrån, för vi ska åka någonstans ,  '' sista minuten '' men det var stängt . för vi kom ut kl 4 och det stängde 3 , men vi gick t donken och käka och sen tagga vi hem och jag har bara varit hemma , sen kom mammas kompis och hennes dotter och man . och dom gav mig 500 kr utan anledning :S :D men ja e ändå skiiit glad . men sen kom jag på att ja ville kolla på ICE AGE 3 :D wiiie , så jag ringde pappa och fråga om han ville gå med mig ,  men han sa att han hade '' andra planer '' så´han sa jag kunde ringa Rhonda ( min bigsister ;) och han skulle bjuda oss :D så ja ringde henne men hon ville se harry potter och de ville ja , men när ja loggar in på daan så är det premiär den 15 juli, haha smart ass ;) , men så bestämde vi att vi skulle kolla på ICE AGE 3 :D my favorite !!! men nu lyssnar jag på musik, som vanligt . har blivit beroende sen pappa fixa mina högtalare , :) men snart ska jag träffa pappa och få pengar och sen ska jag träffa Rhonda, ska nog käka lite på burger king elr något , tjoooooockis :P , men puss felle

saknar den här dagen  grovt mycket , jag gör allt för dig bebi . älskar dig Saga <3

Kommentarer
Postat av: Nora

Checka min blogg om. Vinn en design .

2009-07-04 @ 23:18:39
URL: http://ppausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0