ja idag ..

mm, idag. då var jag hemma , sen gick jag och träffa mina älsklingar elin och malle. har saknat elin, skiiiit mkt !!
men iaf, vi gick t fotbollsplan, men inga va där . sen gick vi t donken och elin hade hittat en euro, i sin ficka, så hon tänkte köpa en glass för den. men hon hade ändå 50 kr, så vi fick en glass av henne, hihi CHOKLAD <3 COLA <3 CHOKLAD FÖRALLTID ? :D men iaf, sen gick vi hem t elin, så körde vi sing star elr asså jag och malle. och jag vann över henne nästan alltid (A) brukar aldrig köra det :S , men sen gick jag och malle hem t ruben och sen kom dilip och carri, sen gick vi t fotbollsplan och spela lite, sen gick jag hem.. för jag skulle t polisen ... vill nte snacka om det. men js gick nte dit , så jag gick t dom igen på kyrko och dom käka pizza och jag fick smaka :P av min sötis malle sen körde vi lite fotboll, elr aso a , RUGBY . som ruben kalla det XD , och ja och malle ägde dom tre ! (A)  , sen gick vi t 6-årsgården och körde en skit kul grej. sen var malle tvungen att gå , men jag och killarna fortsatte med det, sen gick ruben för han skulle kolla på ice age 3 med sin pappa :) men sen kom gullungarna , max och elias, sen gick vi alla . och jag kom hem , snacka med mamma och pappa om det som hänt , och det gick bra :) sen nu sitter jag här lyssnar på musik på luren med stora högtalar :D hihi, pappa fixa dom . sen fick jag nytt nr, vet nte vrf . sen fick jag comviq kompis . men nu ska ja lyssna lite. och sen typ baka :P haha :D jag tror nicole e sur på mig , hoppas nte det . :'( hon ska veta att ja älskar henne meeeeest ! gör allt för henne, hoppas hon läser det här ! <3 puss felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0