eden, celina och malle.

jahej, celina ringde mig och fråga om ja ville gå t grönan, så vvi gick dit. sen kom malle och eden , så såg vi några acrobatic chines lalala . vet nte vad , men haha . vi såg en kille som typ var i vår ålder, som gjorde acrobatik (stavning?)med typ 20 - åringar, elr ngt sånt . sen gick celina och eden för att dom sa att dom mådde så dåligt , så jag och malle var kvar . sen mådde ja också illa, så vi gick hem och kolla när marilyn dansade för michael jackson, sen gick jag hem snacka med rhonda och nicole och jag och valerie bråkar, hon säger jag dissa henne, men vill nte prata om det. men om hon läser det här ska hon få veta att jag älskar henne mest i hela vääärlden ! puss felli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0